
-20%
A 21. század tervezőgrafikusainak komoly, ám annál izgalmasabb kihívásokra kell választ adniuk: az új technológiák, a megrendelők és fogyasztók közötti új kommunikációs csatornák vagy a tervezésre, a globális problémákra és a különböző kultúrákra egyre fogékonyabb közönség megszólítása is mind ide sorolható. A szerző a kötet első részében azokat a hatásokat vizsgálja, amelyek napjainkban a tervezők tevékenységét is mind erősebben befolyásolják: fenntarthatóság, etika, technológia, elmélet, továbbá az egyes kultúrákat érő különböző globális hatások.
A kötet második fejezete a grafikai tervezés részterületeit veszi sorra. A hagyományos tevékenységek - tipográfia, felirat-, arculat-, hirdetés- és könyvtervezés- mellett olyan új területekbe is bepillantást nyerhetünk, mint a játék-, szoftver- és interaktív tervezés, vagy a koncertek vizuális atmoszféráját megteremtő VJ-k munkája.
A kötet második fejezete a grafikai tervezés részterületeit veszi sorra. A hagyományos tevékenységek - tipográfia, felirat-, arculat-, hirdetés- és könyvtervezés- mellett olyan új területekbe is bepillantást nyerhetünk, mint a játék-, szoftver- és interaktív tervezés, vagy a koncertek vizuális atmoszféráját megteremtő VJ-k munkája.
Megtakarítás: 1399 Ft, azaz 20 %
Állapot:
Nem rendelhetőNyelv:
magyarSúly:
880 gMéret:
177 x 227 x 25Oldal:
256 oldalKötésmód:
cérnafűzött kötöttISBN:
9632440323Kiadó:
Scolar KiadóKategória:
Műszaki könyvekSorozat:
Scolar Design sorozatEredeti cím:
Mire jó a grafikai tervezés?Eredeti ár:
6 995 Ft (megtakarítás: 1399 Ft)