-20%
"A 21. század globalizált gazdaságát mindenütt, így Magyarországon is a piacon lévő vállalatok éles versenye jellemzi. Így van ez nálunk, az autóiparban is. A vállalatok elsősorban kínálatukkal versenyeznek egymással. A neves szerzők által megírt Kínálatmenedzsment című könyv gyakorlati szempontból is helyesen fókuszál a kínált termékek minőségére, a kapcsolódó szolgáltatásokra, az árakra és a termékek, illetve a kínálattevők imázsára. A könyv áttekinti a kínálat menedzselésének minden részletét - úgy, olyan stílusban, hogy az a gyakorlatban dolgozók számára is érthető, érdekes és tanulságos olvasmány lehet. Úgy gondolom, hogy ezt a könyvet nemcsak a marketing és az értékesítés területén dolgozóknak, hanem a vállalati menedzserek széles körének, még a termékfejlesztésben dolgozó fejlesztőmérnököknek és formatervezőknek is nyugodt szívvel ajánlhatom." (Eppel János)
Ár: 3 960 Ft    
Megtakarítás: 990 Ft, azaz 20 %

Állapot:

Rendelhető

Nyelv:

magyar

Súly:

540 g

Méret:

175 x 244 x 18

Oldal:

280 oldal

Kötésmód:

cérnafűzött kötött

ISBN:

9630586788

Kategória:

Gazdaság, üzlet

Eredeti cím:

Kínálatmenedzsment

Eredeti ár:

4 950 Ft (megtakarítás: 990 Ft)
Legutóbb megtekintett könyvek