-20%
Segíti vagy gátolja a versenyképességet a vállalatok társadalmi felelősségvállalása (CSR), hogyan hat a fenntarthatóságra? - teszi fel a könyv a legfontosabb kérdéseket.
Részletesen foglalkozik a kérdéskör elméletének és gyakorlatának fejlődésével, az amerikai gyökerektől az európai uniós, ezen belül a magyar gyakorlatig. A szerzők aktív részesei voltak egy e témában folyó hároméves európai uniós kutatásnak, amelyben hat ország szakértői vettek részt. A könyv, többek között kérdőíves felmérés keretében, több száz kis- és középvállalat (KKV) tapasztalatait dolgozza fel.
Külön fejezet foglalkozik a regionális sajátosságokkal. A KKV-k mellett több hazai és nemzetközi nagyvállalat társadalmi felelősségvállalási gyakorlatát is bemutatja, elemzi az érintettek (stakeholderek) szerepét a társadalmi felelősségvállalásban, továbbá vizsgálja a CSR beépülését a közpolitikába. Végül, a felelős vállalati gyakorlat kialakítását segítendő, az európai uniós ajánlások és a saját tapasztalatok alapján részletes, naprakész útmutatót ad a vállalati társadalmi felelősségvállalási program kialakításához a hazai KKV-k számára.
Ár: 4 792 Ft    
Megtakarítás: 1198 Ft, azaz 20 %

Állapot:

Rendelhető

Nyelv:

magyar

Súly:

380 g

Méret:

170 x 239 x 13

Oldal:

292 oldal

Kötésmód:

ragasztott kartonált

ISBN:

9632249827

Kategória:

Gazdaság, üzlet

Sorozat:

-

Eredeti cím:

A vállalatok társadalmi felelősségvállalása

Eredeti ár:

5 990 Ft (megtakarítás: 1198 Ft)
Legutóbb megtekintett könyvek